MEDIA ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Με τον Όλυμπο στο επίκεντρο αναπτύσσεται το τουριστικό προϊόν της Πιερίας

Αφιέρωμα της ΕΡΤ με δηλώσεις Φραγκάκη, Μπαραλιάκου, Καραλή και Τσιτλακίδη από τη φετινή Philoxenia

Φαίνεται πως τα μηνύματα από τη φετινή Philoxenia είναι παραπάνω από καλά για τον Όλυμπο και την Πιερία γενικότερα.

Κατά τη διάρκεια της φετινής έκθεσης έγινε συνάντηση ανάμεσα στον Γενικό Γραμματέα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού  Δημήτρη Φραγκάκη και από πλευράς Πιερίας τον βουλευτή της Ν.Δ. Φώντα Μπαραλιάκο, τον αντιδήμαρχο Δίου-Ολύμπου Γιώργο Καραλή και τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας Ηρακλή Τσιτλακίδη.

Στο ρεπορτάζ της Ελένης Καμπάκη για την ΕΡΤ αναφέρεται:

Η καμπάνια για το νομό Πιερίας, που αποτελεί έναν τουριστικό προορισμό για όλες τις εποχές, αναμένεται να αυξήσει σημαντικά το ποσοστό των κρατήσεων στα καταλύματα της περιοχής.

Τα μεγάλα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νομού Πιερίας αποτελούν την καρδιά της διαδικτυακής καμπάνιας τουριστικής προβολής για την φετινή χρονιά, καθώς ο νομός συνδυάζει ατελείωτες, καθαρές ακτές, υπέροχα χωριά και τον μαγευτικό Όλυμπο.

Στόχος της καμπάνιας είναι η προσέλκυση τουριστών από διάφορες περιοχές της Ελλάδας για τις καλοκαιρινές αλλά και τις χειμερινές τους διακοπές.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Αξίζει να αναφερθεί ότι η Πιερία στοχεύει πλέον σε 365 ημέρες τουρισμό με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ να συζητά με τους υπόλοιπους την ανεύρεση τρόπων ώστε και ο τουρισμός κρουαζιέρας που έρχεται στη Θεσσαλονίκη να αξιοποιηθεί ως τουριστική ροή και για την Πιερία.

Για τη συνάντηση δόθηκε στη δημοσιότητα δελτίο τύπου τόσο από το δήμο Δίου-Ολύμπου (δες ΕΔΩ) όσο και από τον βουλευτή Πιερίας της ΝΔ Φώντα Μπαραλιάκο (δες ΕΔΩ).

logo podas

About the author

OM Newsroom

Σχολιάστε το άρθρο

Γράψτε εδώ το σχόλιο σας