ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΠΚΜ | Στη σκιά της πανδημίας η μάχη για τους τουρίστες του 2021

Παρά τα αχαρτογράφητα νερά της νέας σεζόν η ΠΚΜ βαδίζει με σχέδιο για τη φετινή τουριστική ανάπτυξη

ΠΚΜ | Στη σκιά της πανδημίας η μάχη για τους τουρίστες του 2021

Στη σκιά της πανδημίας, η οποία δοκίμασε τις αντοχές του τουρισμού το 2020 σε παγκόσμιο επίπεδο και παρά τα αχαρτογράφητα νερά της σεζόν του 2021, η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ετοιμάζεται να κάνει τα πρώτα βήματα για την προβολή της περιοχής, μέσα από στοχευμένες δράσεις προσαρμοσμένες στα νέα δεδομένα.

Στόχος της διοίκησης είναι να διαχειριστεί τις επιπτώσεις από τον κορονοϊό, στον τομέα του τουρισμού, χωρίς πανικό και για το λόγο αυτό η εκκίνηση δεν θα μπορούσε να γίνει, παρά ψηφιακά στις αγορές-στόχους της Κεντρικής Μακεδονίας, μέσα από τα σποτ και τα τουριστικά έντυπα μεγάλων και νέων αεροπορικών εταιρειών, με τις οποίες επιδιώκει στενή συνεργασία, προβάλλοντας όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει η περιοχή.

Και αυτά δεν είναι μόνο ο ήλιος και η θάλασσα, αλλά και οι αποδράσεις στα βουνά, όπως ο Όλυμπος, οι ξεχωριστές περιπατητικές διαδρομές, η πλούσια ιστορία, η γαστρονομία, ο πολιτισμός και ο αρχαιολογικός πλούτος της Κεντρικής Μακεδονίας.

Στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2021, όπως ανέφερε στη «ΜτΚ» ο τομεάρχης Τουρισμού, Αλέξανδρος Θάνος, η περιφέρεια προχωρά και σε μία ακόμη καινοτομία: την αλλαγή του brand «Very Macedonia» με το οποίο καθιερώθηκε τα τελευταία χρόνια, με νέο πιο ηχηρό, το οποίο θα γνωστοποιηθεί την ερχόμενη άνοιξη και θα περιλαμβάνει τα βασικά χαρακτηριστικά της περιοχής.

«Το rebranding είναι μία καλή αρχή για το 2021 που θα είναι μία χρονιά πρόκληση για τον τουρισμό και στην Κεντρική Μακεδονία, που πέρυσι δοκιμάστηκε σκληρά, και για αυτό όλες οι δράσεις που θα αναπτύξουμε θα είναι στοχευμένες και θα γίνουν βήμα – βήμα, ανάλογα και με την εξέλιξη της πανδημίας» σημείωσε ο κ. Θάνος.

Το πρώτο εξάμηνο του 2021, όπως είπε, ότι η τουριστική προβολή της ΠΚΜ θα βασιστεί σε συγκριμένους άξονες όπως:

*Η ψηφιακή προβολή των πλεονεκτημάτων της περιοχής μέσα από εκθέσεις ανά την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τα Βαλκάνια και μέσα από οπτικοακουστικά μέσα και έντυπα μεγάλων αεροδρομίων και αεροπορικών εταιρειών.

*Η επιτάχυνση της συνεργασίας με την Fraport, καθώς υπάρχει ανάγκη για νέους προορισμούς, με ευρωπαϊκές και διεθνείς πτήσεις.

*Η στήριξη και προβολή του αεροδρομίου «Μακεδονία».

*Η συμμετοχή του Film Office της περιφέρειας σε διεθνή Φεστιβάλ.

Διαβάστε περισσότερα στο makthes.gr >>

logo podas

About the author

OM Newsroom

Σχολιάστε το άρθρο

Γράψτε εδώ το σχόλιο σας