ΚΟΙΝΩΝΙΑ

COVID-19 | Νέα διεθνής πλατφόρμα ενημέρωσης ταξιδιωτών και επιχειρήσεων

Κορωνοϊός | Τουρίστες στην Ελλάδα μόνο με αρνητικό τεστ
COVID-19 | Νέα διεθνής πλατφόρμα ενημέρωσης ταξιδιωτών και επιχειρήσεων

Μεγάλα ταξιδιωτικά brand που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο ενάντια στον COVID-19. Με επικεφαλής τις Booking.com και Trivago, δημιούργησαν τη πλατφόρμα COVID Travel Alliance. Η πλατφόρμα θα αποτελέσει πηγή δεδομένων σχετικά με το πώς εξελίσσεται η διασποράς του κορωνοϊού.

Στην πλατφόρμα για τον COVID-19 συμμετέχουν τα brand Barcelo Hotels, Eurowings, FlixMobility, Iberostar Hotels, KLM και Radisson Hotel Group.

Στόχος της πρωτοβουλίας είναι η συλλογή δεδομένων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους καταναλωτές, τα ιδρύματα και τα brand ώστε να κατανοούν τους περιορισμούς για τον κορωνοϊό σε κάθε προορισμό, περιφέρεια ή χώρα.

Η πληροφόρηση αυτή θα περιλαμβάνει λεπτομέρειες σχετικά με τα σύνορα, τη διαμονή και όλα τα είδη ατραξιόν και δραστηριοτήτων που θα παραμένουν ανοικτά για τους ταξιδιώτες, ενώ θα περιλαμβάνεται ενημέρωση και για τα μπάρ και τα εστιατόρια στους προορισμούς.

Οι εταιρίες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα αναφέρουν:

«Για να επιτύχει το εγχείρημα αυτό χρειαζόμαστε τη στήριξή σας. Τα μέλη της Συμμαχίας είναι ήδη επικεντρωμένα στο να συνεισφέρουν σε αυτή την πρωτοβουλία και θα επενδύσουν εθελοντικά σε αυτή τη νέα βάση δεδομένων.

Οι οργανισμοί μάρκετινγκ στους προορισμούς (DMOs) αποτελούν μία απαραίτητη πηγή πληροφοριών και μπορούν να συνεισφέρουν στην ποιότητα της βάσης δεδομένων για τους προορισμούς τους».

και συνεχίζουν:

“Η βάση δεδομένων ταξιδιού COVID-19 είναι μια βάση δεδομένων δωρεάν πρόσβασης για την υποστήριξη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας κατά την περίοδο ανοίγματος, παρέχοντας μια μοναδική πηγή δεδομένων για τους ταξιδιώτες σε μια περίοδο χαμηλής εμπιστοσύνης ταξιδιού. Πρόκειται για ένα έργο από την European COVID-19 Travel Alliance, που δημιουργήθηκε από κορυφαίες ταξιδιωτικές μάρκες όπως Barcelo Hotels, Booking.com, Eurowings, Flixmobility, Iberostar Hotels, KLM, Radisson Hotel Group και trivago. Πιστεύουμε ότι η ισχυρή συνεργασία μεταξύ των συμμετεχόντων στην αγορά θα βοηθήσει στην ανοικοδόμηση της ταξιδιωτικής ζήτησης με ασφαλή και βιώσιμο τρόπο. Συγκεκριμένα, επιδιώκουμε να βοηθήσουμε τους ταξιδιώτες να εξερευνήσουν προορισμούς και να τους επιτρέψουν να λάβουν ενημερωμένες, σίγουρες και ασφαλείς ταξιδιωτικές αποφάσεις”

About the author

OM Newsroom

Σχολιάστε το άρθρο

Γράψτε εδώ το σχόλιο σας

Πρόσφατα άρθρα