ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υδροπλάνα | Το 2021 και βλέπουμε…

Η πρόβλεψη αφορά υδατοδρόμια στο Ιόνιο – Θολό το τοπίο στην υπόλοιπη Ελλάδα

Η ψήφιση, στις αρχές της χρονιάς του νομοσχεδίου για την ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών, είχε τροφοδοτήσει τις προσδοκίες ότι σε διάστημα περίπου έξι μηνών, μέχρι δηλαδή και τον Ιούλιο, θα ήταν δυνατόν να υπάρξουν πτήσεις με υδροπλάνα. Ωστόσο, η πανδημική κρίση εξαΰλωσε κάθε ψήγμα προσδοκίας, δεδομένου ότι οι συνθήκες έχουν οδηγήσει στην αναστολή όσων επενδυτικών σχεδίων προγραμματίζονταν και στο συγκεκριμένο τομέα.

Πως έχει η κατάσταση σήμερα

Σήμερα, έχουν αδειοδοτηθεί μόνο τα υδατοδρόμια σε Κέρκυρα, Παξούς και Πάτρα. Για να υπάρξει ένα δίκτυο οκτώ υδατοδρομίων, απαιτείται η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων να προχωρήσει στην προκήρυξη του διαγωνισμού για την τοποθέτηση οικίσκων στα υδατοδρόμια Κεφαλονιάς, Ιθάκης, Λευκάδας, Μεγανησίου και Ζακύνθου. Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, τα Λιμενικά Ταμεία Ζακύνθου, Κεφαλλονιάς και Ιθάκης, Λευκάδας και του Μεγανησίου έχουν προχωρήσει στην υπογραφή προγραμματικής σύμβασης με τη ΔΕΠΑΝ (Δίκτυο ελληνικών Πόλεων για την Ανάπτυξη), με στόχο την ολοκλήρωση του δικτύου υδατοδρομίων στο Ιόνιο. Ωστόσο, η κίνηση αυτή δεν αναμένεται να φέρει αποτελέσματα νωρίτερα από του χρόνου του καλοκαίρι.

Ο υφιστάμενος σχεδιασμός προβλέπει την ανάπτυξη δικτύου 100 υδατοδρομίων, πανελλαδικά, σε βάθος χρόνου.

Πηγές της αγοράς εκτιμούν, πως λόγω και των έκτακτων συνθηκών που έχει δημιουργήσει ο κορονοϊός, ότι την επομένη της πανδημικής κρίσης, η ελληνική πολιτεία θα προχωρήσει πραγματικά στην επιτάχυνση των συγκεκριμένων επενδύσεων.

Με πληροφορίες από το capital.gr

About the author

OM Newsroom

Σχολιάστε το άρθρο

Γράψτε εδώ το σχόλιο σας

Πρόσφατα άρθρα