ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ο ΕΟΤ αγνοεί και σνομπάρει τον Όλυμπο

Εκτός προορισμών Όλυμπος και Πιερία στην στρατηγική συνεργασία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού με την Mastercard ώστε η Ελλάδα να αναδειχθεί ως ο απόλυτος ταξιδιωτικός προορισμός 12 μήνες τον χρόνο

Φτωχοί συγγενείς ο Όλυμπος και η Πιερία για τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού. Στην κοινή καμπάνια επικοινωνίας που ξεκίνησε ο ΕΟΤ με την Mastercard, ώστε η Ελλάδα να αναδειχθεί ως ο απόλυτος ταξιδιωτικός προορισμός 12 μήνες τον χρόνο, Όλυμπος και Πιερία δεν υπάρχουν πουθενά.

Τι κι αν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας επιμένει στον Όλυμπο ως τουριστικό brand (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ), ο ΕΟΤ για πολλοστή φορά συνεχίζει να τον αγνοεί και να τον σνομπάρει.

Η καμπάνια έχει διάρκεια 4 μήνες (από τις 31 Ιανουαρίου έως και τις 31 Μαΐου), ενώ στόχος της είναι η προβολή της Ελλάδας στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, βασικός στόχος της συνεργασίας αποτελεί η ενίσχυση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, μέσα από την προώθηση και την ανάδειξη της ομορφιάς, αλλά και της πλειάδας ξεχωριστών επιλογών και εμπειριών που προσφέρει η χώρα. Η Mastercard, διαθέτει ένα ευρύτατο δίκτυο πληρωμών και αξιοποιώντας την σημαντική της εμπειρία στην επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων, έχει αναπτύξει για τον τομέα του τουρισμού λύσεις που βελτιστοποιούν την τουριστική δραστηριότητα χωρίς να επιβαρύνουν τις τοπικές κοινωνίες.

Κεντρικό ρόλο στην κοινή καμπάνια θα έχει η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα που δημιουργήθηκε https://visitgreekdestinations.com/, μέσα από την οποία οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προτάσεις προορισμών σε όλη την Ελλάδα, για όλη τη διάρκεια του χρόνου. Παράλληλα, πιστή στη δέσμευσή της να προσφέρει εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας, η Mastercard δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους καρτών της, να απολαύσουν αποκλειστικά προνόμια και προσφορές που έχει σχεδιάσει για το κοινό στόχο, προκειμένου να μεγιστοποιήσει τα αποτελέσματα αυτής της καμπάνιας.

Με μια επίσκεψη στην σελίδα του ΕΟΤ με την Mastercard θα δούμε τους δώδεκα προορισμούς ανά μήνα που προτείνονται: Ιανουάριος – Καστοριά, Φεβρουάριος – Πάτρα, Μάρτιος – Κόνιτσα, Απρίλιος – Κέρκυρα, Μάιος – Πήλιο, Ιούνιος – Ρόδος, Ιούλιος – Κρήτη, Αύγουστος – Πάρος, Σεπτέμβριος – Σπέτσες, Οκτώβριος – Θεσσαλονίκη, Νοέμβριος – Αθήνα, Δεκέμβριος – Τρίκαλα.

Πόσο κοστίζει η καμπάνια του ΕΟΤ με την Mastercard

Από την πλευρά του υπουργείου Τουρισμού, όπως έχει δηλώσει ο υπουργός κ. Χάρης Θεοχάρης, κατά το νέο έτος, η καμπάνια του ΕΟΤ, ξεκινάει τον Ιανουάριο «για πρώτη φορά τόσο νωρίς». Το ποσό που θα δοθεί για την συγκεκριμένη συνεργασία για το χρονικό διάστημα 20.01.2020 – 20.05.2020, είναι 608 χιλ. ευρώ.

“Τρέχουν” κι άλλες συνεργασίες με ξένα διαδικτυακά μέσα και φορείς

Από τον Ιανουάριο ξεκίνησε φέτος το πρόγραμμα συνδιαφήμισης του ΕΟΤ με ξένα διαδικτυακά μέσα και φορείς που μπορεί να έχουν μεγάλο αντίκτυπο για την προβολή της Ελλάδος ως τουριστικού προορισμού και ήδη οι σχετικές εγκρίσεις δημοσιεύθηκαν στη «Διαύγεια».

Στο πρόγραμμα συνδιαφήμισης για το πρώτο εξάμηνο του 2020 περιλαμβάνονται γνωστά ονόματα όπως η Google, η Εxpedia, το CNN και η Mastercard Europe – όπως προαναφέρθηκε – δεδομένου ότι όπως επισημαίνεται στις σχετικές αποφάσεις «κάτι τέτοιο κρίνεται ως συμφέρον για τον Ε.Ο.Τ. και για το ελληνικό Δημόσιο γενικότερα, σύμφωνα με την εισήγηση του Γενικού Γραμματέα Ε.Ο.Τ. και την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του Ε.Ο.Τ.».

Ειδικότερα, ως προς το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής με την Google τοποθετείται εντός του διαστήματος Φεβρουαρίου – Μαΐου, σε επιλεγμένες αγορές στόχους (Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Η.Π.Α. και Καναδάς) και αφορά ποσό της τάξεως των 595 χιλ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% για τον ΕΟΤ.

Με την Expedia εγκρίθηκε η προβολή εντός του διαστήματος Ιανουαρίου – Μαΐου, σε αγορές όπως οι Η.Π.Α., Καναδάς, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία και Ιταλία, με το συνολικό κόστος για τον ΕΟΤ να τοποθετείται στις 607 χιλ. ευρώ.

logo podas

About the author

OM Newsroom

Σχολιάστε το άρθρο

Γράψτε εδώ το σχόλιο σας