ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πολυοργανική ανεπάρκεια η αιτία θανάτου της 29χρονης σύμφωνα με το Ιπποκράτειο

Ανακοίνωση εξέδωσε το Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης σχετικά με την αιτία θανάτου της 29χρονης κοπέλας που υπέστη αλλεργικό σοκ όταν της χορηγήθηκε αντιβίωση μετά την καισαρική στην οποία υποβλήθηκε πριν από 10 περίπου μερες στο νοσοκομείο της Κατερίνης. Η κοπέλα, που υπέστη ανακοπή καρδιάς μετά την αλλεργική αντίδραση στο φάρμακο, νοσηλεύτηκε αρχικά στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Κατερίνης και τρεις μέρες μετά μεταφέρθηκε στο Ιπποκράτειο με εγκεφαλικό οίδημα.

Η ανακοίνωση του “Ιπποκρατείου”

«Σας ενημερώνουμε ότι η ασθενής με τα αρχικά Κ.Ε., ετών 29, η οποία διακομίσθηκε στις 22.11.2019, από το Γ.Ν. Κατερίνης στη ΜΕΘ Ενηλίκων του Νοσοκομείου μας, λόγω παρατεταμένης ΚΑΡΠΑ, μετά από καισαρική τομή και αναφερόμενη χορήγηση φαρμακευτικών παραγόντων, απεβίωσε σήμερα, 28.11.2019 και ώρα 7.45, με πολυοργανική ανεπάρκεια, έντονο εγκεφαλικό οίδημα και περιοχών εκτεταμένης εγκεφαλικής υποξαιμικής – ισχαιμικής βλάβης, παρά τη μέγιστη φαρμακευτική και μηχανική υποστήριξη των ζωτικών της λειτουργιών»

Αναπάντητα “Γιατί”

Σε εξέλιξη βρίσκεται η Ένορκη Διοικητική Εξέταση προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπάρχουν ευθύνες στο ιατρικό και το νοσηλευτικό προσωπικό καθώς και αν, η άτυχη κοπέλα, είχε αναφέρει στον γιατρό, προβλήματα υγείας που ενδεχομένως είχε αντιμετωπίσει στο παρελθόν. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ήταν σε γνώση του γιατρού ότι η κοπέλα ήταν αλλεργική στην πενικιλίνη γι’ αυτό και επέλεξε να της χορηγήσει μία άλλη αντιβίωση η οποία ωστόσο περιείχε αμπικιλλίνη (φαρμακευτική ουσία που ανήκει στις πεινιλλίνες).

Το αργότερο σε ένα μήνα θα έχει εκδοθεί το πόρισμα της ΕΔΕ.