ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δημοπρατήθηκε το έργο της νέας σιδηροδρομικής στάσης στο Νέο Παντελεήμονα Πιερίας

Δημοπρατήθηκε το έργο της νέας σιδηροδρομικής στάσης στον Νέο Παντελεήμονα Πιερίας

Χαρμόσυνα μαντάτα για την Πιερία είχε ο απολογισμός, του πρώτου χρόνου της διοίκησης του στην εταιρεία, που έκανε ο επικεφαλής της ΕΡΓΟΣΕ κ. Βίνης.

Μεταξύ των έργων που έχουν δημοπρατηθεί είναι η νέα σιδηροδρομική στάση στο Νέο Παντελεήμονα Πιερίας.

Όπως, μέχρι σήμερα, ήταν γνωστό η διαδικασία δημοπράτησης ολοκληρωνόταν στις 2 Ιουλίου του 2020. Από εκεί και πέρα τίποτα δεν είχε γνωστό.

Έργο προϋπολογισμού 1.465.000 ευρώ

Όπως τον Ιούνιο του 2020 , το olympusmera.gr σας είχε ενημερώσει (δείτε ΕΔΩ), πρόκειται για έργο κατασκευής της σιδηροδρομικής στάσης προϋπολογισμού 1.465.000 ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α.) που χρηματοδοτείται από πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ειδικότερα από το Ταμείο Συνοχής του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον & Αειφόρος Ανάπτυξη 2014 – 2020».

Τι περιλαμβάνει το εργο της ΕΡΓΟΣΕ

Σε ό,τι αφορά στο φυσικό αντικείμενο του έργου, αυτό περιλαμβάνει την κατασκευή:

  • δύο αποβαθρών εκατέρωθεν των υφισταμένων σιδηροδρομικών γραμμών υψηλών ταχυτήτων (ΣΓΥΤ), μήκους 150 μέτρων και πλάτους 4 μέτρων η κάθε μία
  • ενός κλιμακοστασίου με ανελκυστήρα, πασαλοτοίχου αντιστήριξης γαιών μήκους 30 μέτρων στην άνω πλευρά της ΣΓΥΤ αποβάθρας, καθώς και
  • δύο μεταλλικών στεγάστρων επί των αποβαθρών, μήκους 35 μέτρων το καθένα.
  • Επιπλέον, στις εργασίες περιλαμβάνεται η διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου παρά τις παράπλευρες οδούς στον χώρο της σιδηροδρομικής στάσης, η διαχείριση και απομάκρυνση των ομβρίων υδάτων, ο ηλεκτροφωτισμός αποβαθρών και περιβάλλοντος χώρου, η ηλεκτρική προστασία παρακείμενων των σιδηροδρομικών γραμμών μεταλλικών κατασκευών λόγω ηλεκτροκίνησης, καθώς και τα προσωρινά και μόνιμα μέτρα ασφαλείας εργαζομένων και κοινού.
logo podas