ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μπαραλιάκος: “Σχολείο στην αιχμή των εξελίξεων”

Μπαραλιάκος: "Σχολείο στην αιχμή των εξελίξεων"

Ο Φώντας Μπαραλιάκος, από το βήμα τη Βουλής, για το Νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας

Μπαραλιάκος: "Σχολείο στην αιχμή των εξελίξεων"

Στη συζήτηση του Νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας για την αναβάθμιση του Σχολείου τοποθετήθηκε με ομιλία του στη Βουλή ο βουλευτής Πιερίας ΝΔ κ.Φώντας Μπαραλιάκος.

Στην αφετηρία της ομιλίας του ο κ.Μπαραλιάκος χαρακτήρισε το Νομοσχέδιο ως εφαλτήριο επαναφοράς της Δημόσιας Παιδείας στο επίκεντρο, ως όχημα με το οποίο επιτυγχάνεται η θωράκιση και ο εκσυγχρονισμός της και ως πάροχο εργαλείων για τη διαμόρφωση πολιτών με ελληνική παιδεία και ποικίλες δεξιότητες.

Υπενθυμίζοντας τα λόγια της Υπουργού, πως η κυβέρνηση της ΝΔ φιλοδοξεί να χτίσει το «σχολείο της εγρήγορσης» με εξωστρεφή προσανατολισμό, ο βουλευτής Πιερίας υπογράμμισε την ισότητα ευκαιριών και την επιδίωξη της αριστείας που προωθεί το νομοθέτημα. Ανέφερε, μεταξύ άλλων πως «…Για εμάς η αριστεία δεν είναι ρετσινιά. Είναι το διαβατήριο για ένα καλύτερο μέλλον, η προϋπόθεση για να μπορεί το κάθε παιδί να διεκδικήσει το αύριο με τις πιο ευοίωνες προδιαγραφές. Και αυτό ακριβώς φιλοδοξεί να κάνει το δικό μας σχολείο: να παράγει ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες με γνώση, κριτική σκέψη, εθνική συνείδηση και ήθος.»

Σταχυολογώντας τα απορρέοντα οφέλη από το Νομοσχέδιο ο κ. Μπαραλιάκος έκανε, επίσης, λόγο για την ισότιμη πρόσβαση των παιδιών όλων των Ελλήνων στις εκπαιδευτικές βαθμίδες και την αρμονική εξισορρόπηση της κλασικής εκπαιδευτικής διαδικασίας με τη  χρήση σύγχρονων τεχνικών και μεθόδων. Ορμώμενος, μάλιστα, από την αναφορά αυτή ευχαρίστησε από καρδιάς τους «πατριώτες» Έλληνες εκπαιδευτικούς για την επιτέλεση των καθηκόντων τους εν μέσω καραντίνας.

Σε άλλο σημείο του λόγου του ο κ. Μπαραλιάκος εξήρε  την εισαγωγή του θεσμού των  «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων» και ειδικά την ένταξη της οδικής παιδείας στα σχολεία, για την οποία είχε καταθέσει και σχετική ερώτηση. Αναφέρθηκε, εξάλλου, στην επιχειρηματικότητα, τη ρομποτική, καινοτόμες δεξιότητες στην εποχή της τέταρτης βιομηχανικής επανάστασης, αλλά και στην ενίσχυση των ωρών της φυσικής αγωγής ως προϋπόθεσης για τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης των παιδιών.

Άδραξε, μάλιστα, την ευκαιρία για να σχολιάσει επικριτικά τις θεωρίες συνωμοσίας περί της εισαγωγής της εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας στα Νηπιαγωγεία, από την Αξιωματική Αντιπολίτευση δηλώνοντας «Θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι εμείς είμαστε υπέρ της γλωσσομάθειας, θεωρούμε τις ξένες γλώσσες απαραίτητες και χρήσιμες…Η επαφή και εξοικείωση των παιδιών προσχολικής ηλικίας με την αγγλική γλώσσα είναι μια πολιτική με τον πλέον αντι-ταξικό χαρακτήρα, προς όφελος των πιο αδύναμων συμπολιτών μας»

   Εν κατακλείδι ο βουλευτής του νομού υπερθεμάτισε της επαναφοράς της διπλής μοριοδότησης των εκπαιδευτικών, που αναλάμβαναν υπηρεσία σε δυσπρόσιτες περιοχές, του εξορθολογισμού των κριτηρίων για τις μετεγγραφές φοιτητών με την επιπλέον μοριοδότηση των πολύτεκνων οικογενειών αλλά και την εισαγωγή της  αξιολόγησης σε σύνδεση με την επιμόρφωση.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρη την ομιλία εδώ:

logo podas