MEDIA ΠΟΛΙΤΙΚΗ

“Δεν είμαστε ευχαριστημένοι από το πρόγραμμα που τρέχει η Περιφέρεια”

Συζήτηση για την τουριστική προβολή του δήμου Κατερίνης έγινε κατά τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου με αφορμή το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2020 που εκπονήθηκε από τη νεοσύστατη αρμόδια επιτροπή.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, ο δήμος Κατερίνης πρόκειται να… τραβήξει τον δικό του δρόμο σε επίπεδο τουριστικής προβολής καθώς έχει αποφασίσει να ενδυναμώσει το τουριστικό του προϊόν, δίνοντας έμφαση σε δράσεις που αφορούν αποκλειστικά το δήμο και οι οποίες δεν θα είναι ενταγμένες σε ευρύτερες προωθητικές ενέργειες άλλων φορέων.

Ξεκάθαροι ήταν στις τοποθετήσεις τους τόσο ο αρμόδιος αντιδήμαρχος και πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης Γιώργος Νταντάμης όσο και ο ίδιος ο δήμαρχος Κώστας Κουκοδήμος υποστήριζοντας ότι θα υπάρξει μία τελείως διαφορετική προσέγγιση από εδώ και πέρα.

Ειδικότερα ο δήμαρχος σημείωσε ότι δε λειτούργησε καλά η προβολή μέσω της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας καθώς , όπως χαρακτηριστικά είπε, “δεν είχαμε την απαραίτητη τουριστική προβολή του τουριστικού μας προϊόντος”, πράγμα το οποίο είχε την ευκαιρία να διαπιστώσει και ο ίδιος, όπως ανέφερε, συμμετέχοντας σε εκθέσεις τουριστικής προβολής. “Δεν είμαστε ευχαριστημένοι από το πρόγραμμα που “τρέχει” η Περιφέρεια και αυτό το μεταφέραμε και στον κ. Τζιτζικώστα”, πρόσθεσε ο κ. Κουκοδήμος.

Δείτε το βίντεο με την τοποθέτηση του δημάρχου Κατερίνης

Αντίθετη άποψη είχε ο κ. Χιονίδης για το θέμα της τουριστικής προβολής υποστηρίζοντας ότι στο εξωτερικό θα έπρεπε να προωθούμαστε ως ενιαίο τουριστικό προϊόν, παραπέμποντας στο παράδειγμα της Κρήτης. “Ας έχει ο δήμος έναν χωριστό προϋπολογισμό για συγκεκριμένα πράγματα. Αλλά θα ήταν καλό και χρήσιμο στο πλαίσιο και της καλής συνεργασίας που οφείλουμε να έχουμε και θεσμικά και με την Περιφέρεια , ισότιμα βέβαια, ένα μεγάλο μέρος να διατίθεται στην ΠΚΜ ως συμμετοχή για να έχουμε και λόγο. Από εκεί και πέρα να υπάρχει ένα μικρότερο ποσό για άλλες εκδηλώσεις, όπως προβολή και διαφήμιση εσωτερικά, ως διαφημιστική καμπάνια για την υψηλή ποιότητα του δήμου μας” ανέφερε.

“Να αξιοποιήσουμε τα πλεονεκτήματα που έχουν οι γείτονές μας. Γιατί παίρνουμε και από αυτούς φως και τους δίνουμε φως”, συμπλήρωσε ο κ. Χιονίδης.

Λιακόπουλος: “Μέσω των ειδικών και των σόσιαλ μίντια να δημιουργήσουμε την υπεραξία του τουριστικού μας προϊόντος”.

Να σημειωθεί ότι η παράταξη Χιονίδη παρά τη διαφορετική προσέγγιση υπερψήφισε την πρόταση της τουριστικής επιτροπής η οποία “θα κριθεί εκ του αποτελέσματος” όπως είπε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας.

logo podas

About the author

OM Newsroom

Σχολιάστε το άρθρο

Γράψτε εδώ το σχόλιο σας