FOOD & BEVERAGE ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

ΚΟΡΦΗ | Η πιερική επιχείρηση που μπαίνει δυναμικά και στον χώρο της μπύρας

Επενδύσεις €1 εκατ. στο ζυθοποιείο

Να ενισχύσει την κατηγορία της μπύρας, σχεδιάζει για το 2022 η εταιρεία ΚΟΡΦΗ από την Πιερία, που ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά ως βιομηχανία γάλακτος, παράγοντας φρέσκο γάλα και γιαούρτι.

Και στην παραγωγή φρέσκων χυμών

Θέλοντας να επεκτείνει το εύρος των προϊόντων της, η εταιρεία, που λειτουργεί από το 2003, μπήκε μετέπειτα στην παραγωγή φρέσκων χυμών (τόσο με τον διακριτικό τίτλο, Fruitway, όσο και ως private label για λογαριασμό εταιρειών εντός και εκτός Ελλάδας), λανσάροντας σταδιακά έξι γεύσεις, τρεις εκ των οποίων (ρόδι-μήλο-σταφύλι, μήλο-πορτοκάλι-καρότο-παντζάρι, 9 φρούτα-9 βιταμίνες) βγήκαν στην αγορά το 2021, ενώ το 2017 ξεκίνησε να παράγει και μπύρα, λανσάροντας δύο κωδικούς larger και pilsner.

Νέες συνεργασίες στο HORECA

Το beer portfolio της ΚΟΡΦΗ περιλαμβάνει τις μπύρες Δίας και VampBeer, ενώ στόχος της Διοίκησης είναι να αναπτύξει την γκάμα
των προϊόντων και να εξαπλώσει το δίκτυό της σε επίπεδο HORECA, δημιουργώντας συνεργασίες με εστιατόρια, αλλά και ξενοδοχεία, καθώς παρουσιάζονται, όπως μας αναφέρει, μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης λόγω και του τουρισμού.

Κοιτάζει σε Ευρώπη και Αμερική

Η εταιρεία, που σχεδιάζει να βγει στο εξωτερικό, κυρίως σε Ευρώπη και Αμερική με τα γαλακτοκομικά προϊόντα, έχει ολοκληρώσει
επενδύσεις ύψους €1 εκατ., που κατευθύνθηκαν στην ανέγερση της νέας μονάδας μπύρας το 2019, ενώ έχουν γίνει επενδύσεις και για τη μονάδα εμφιάλωσης της μπύρας.

Με πληροφορίες από το FNB Daily

About the author

OM Newsroom

Σχολιάστε το άρθρο

Γράψτε εδώ το σχόλιο σας

Πρόσφατα άρθρα