ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Για “δυναμική καμπάνια” που θα συμπεριλάβει και τον Όλυμπο κάνει λόγο ο ΕΟΤ

Για “δυναμική καμπάνια” που το επόμενο δίμηνο θα συμπεριλάβει και τον εμβληματικό Όλυμπο κάνει λόγο ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού που πριν από λίγες μέρες εγκαινίασε από κοινού με την Mastercard καμπάνια τουριστικής προβολής της Ελλάδας με επίκεντρο το τουριστικό κοινό του Ηνωμένου Βασιλείου και των ΗΠΑ.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του ΕΟΤ οι 12 περιοχές της Ελλάδας που προβάλλονται τώρα μέσω της ιστοσελίδας www.visitgreekdestinations.com αναμένεται να αλλάξουν προκειμένου να αναδειχθούν όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία της όμορφης χώρας μας.

Σε χθεσινό άρθρο το OlympusMera.gr (δες εδώ) είχε αναδείξει την απουσία του διάσημου, σε όλο τον κόσμο, Ολύμπου από την εν λόγω καμπάνια, με τον ΕΟΤ πάντως να υποστηρίζει ότι σταδιακά θα αναδειχθούν πολλές περιοχές και φυσικά και το μυθικό βουνό.