ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

Επιδότηση 5.000€ για Eshop. Τι πρέπει να γνωρίζεις;

Επιδότηση 5.000€ για Eshop. Τι πρέπει να γνωρίζεις;

Σύντομα αναμένεται από το Υπουργείο Ανάπτυξης να ανακοινωθεί πρόγραμμα ΕΣΠΑ επιδότησης για την​ ​κατασκευή eshop​ για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου. 

Χρηματοδοτείται στο 100% η​ ​κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος​ με το ποσό να φτάνει έως και τα 5.000€​. Αφορά αποκλειστικά και μόνο το λιανεμπόριο και ανακοινώνεται επίσημα έως το τέλος του 2020. Οι αιτήσεις θα γίνονται μέχρι τις 31 Ιανουαρίου του 2021.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος είναι 80 εκατ. ευρώ και την​ ​επιδότηση eshop​ θα να μοιραστούν 16.000 επιχειρήσεις με έδρα στη χώρα μας.

Εάν έχετε επιχείρηση λιανεμπορίου και θέλετε να ενταχθείτε στο​ ​πρόγραμμα επιδότησης e-shop​ μάθετε περισσότερες​ ​πληροφορίες ​​ή συμπληρώστε τη φόρμα σε αυτό το​ ​link​.

Τι πρέπει να συμπεριλαμβάνει ένα eshop για να φέρει πωλήσεις από τις πρώτες μέρες λειτουργίας;

  1. Να είναι ​γρήγορο και συμβατό σε κάθε κινητή συσκευή ​(responsive design). Ο προγραμματιστής πρέπει να σχεδιάσει το eshop με τέτοιο τρόπο ώστε να προτρέπει τον καταναλωτή να αγοράσει. Δηλαδή να φορτώνει γρήγορα σε κάθε σελίδα και πιθανή σύνδεση ίντερνετ.
  2. Πολλαπλοί ​Τρόποι Πληρωμής​. Πληρωμή με Κάρτα (πιστωτική ή χρεωστική), Paypal​, η πληρωμή μέσω τραπέζης και φυσικά η δυνατότητα αντικαταβολής. Πρέπει να δίνουμε πολλές επιλογές στον καταναλωτή ώστε η “αγορά” να γίνει ακόμη πιο εύκολη.
  3. Συμβουλές​, ​μεγεθολόγια​, επιστροφές-αλλαγές, και την πληροφορία να βρίσκεται

“εκεί” τη στιγμή που ο καταναλωτής τι χρειάζεται

  • Live ​Chat Support​. Μια μπάρα μηνύματος που θα βρίσκεται σε διακριτικό σημείο στο eshop σας. Αυτή μπορεί να είναι και του facebook messenger αφού κάνει τη σύνδεση ο προγραμματιστής του e-shop. Μπορεί να λείπει μία πολύ μικρή απορία πριν ο καταναλωτής πατήσει το κουμπί “αγορά”. Γιατί να μην του την δώσετε τη στιγμή που πρέπει;
  • Εύκολη και ​γρήγορη προσθαφαίρεση​ των προϊόντων. Είτε πραγματοποιείτε τη διαχείριση του e-shop μόνοι σας είτε προσλάβετε διαχειριστή eshop, ο προγραμματιστής της ιστοσελίδας θα πρέπει να διευκολύνει την παραπάνω διαδικασία (ίσως με κάποια​ ​εφαρμογή για κινητά​) για να μην υπάρχουν κωλυσιεργίες στη διαχείριση του eshop).
  • Μια ​ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική​. Δεν αρκεί πάντα η​ ​διαφήμιση στο facebook​ για να καταγράφει πωλήσεις ένα eshop. Θα πρέπει να εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις όταν αναζητούν το προϊόν οι υποψήφιοι πελάτες του στο google. Για παράδειγμα “σετ παιδικά ρούχα” ή “γυναικεία αρβυλάκια τιμές”. Το eshop σας θα πρέπει να εμφανίζεται στις πρώτες αναζητήσεις της​ ​διαφήμισης Google​. Εξίσου σημαντικές και οι​ ​διαφημίσεις remarketing​ όπου τα προϊόντα “​ακολουθούν το

χρήστη​” σε άλλα σάιτ όταν αυτός έχει ήδη επισκεφτεί το eshop σας αλλά δεν πραγματοποίησε κάποια αγορά.

  • Καταγραφή στοιχείων​ καταναλωτών. Δεδομένα όπως δημογραφικά χαρακτηριστικά, τοποθεσίες, συμπεριφορές, χρόνοι διαμονής στο eshop και πολλά άλλα στοιχεία των επισκεπτών θα φανούν χρήσιμα στην δημιουργία

αποτελεσματικών διαφημίσεων προώθησης του eshop. Αρκεί ο προγραμματιστής να προσθέσει κομμάτια κώδικά (tracking codes) κατά την κατασκευή του eshop.

Κάποια παραδείγματα ηλεκτρονικών καταστημάτων eshop μπορείτε να βρείτε​ ​εδώ​. 

logo podas

About the author

OM Newsroom

Σχολιάστε το άρθρο

Γράψτε εδώ το σχόλιο σας