
Σύντομα αναμένεται από το Υπουργείο Ανάπτυξης να ανακοινωθεί πρόγραμμα ΕΣΠΑ επιδότησης για την κατασκευή eshop για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου.
Χρηματοδοτείται στο 100% η κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος με το ποσό να φτάνει έως και τα 5.000€. Αφορά αποκλειστικά και μόνο το λιανεμπόριο και ανακοινώνεται επίσημα έως το τέλος του 2020. Οι αιτήσεις θα γίνονται μέχρι τις 31 Ιανουαρίου του 2021.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος είναι 80 εκατ. ευρώ και την επιδότηση eshop θα να μοιραστούν 16.000 επιχειρήσεις με έδρα στη χώρα μας.
Εάν έχετε επιχείρηση λιανεμπορίου και θέλετε να ενταχθείτε στο πρόγραμμα επιδότησης e-shop μάθετε περισσότερες πληροφορίες ή συμπληρώστε τη φόρμα σε αυτό το link.
Τι πρέπει να συμπεριλαμβάνει ένα eshop για να φέρει πωλήσεις από τις πρώτες μέρες λειτουργίας;
- Να είναι γρήγορο και συμβατό σε κάθε κινητή συσκευή (responsive design). Ο προγραμματιστής πρέπει να σχεδιάσει το eshop με τέτοιο τρόπο ώστε να προτρέπει τον καταναλωτή να αγοράσει. Δηλαδή να φορτώνει γρήγορα σε κάθε σελίδα και πιθανή σύνδεση ίντερνετ.
- Πολλαπλοί Τρόποι Πληρωμής. Πληρωμή με Κάρτα (πιστωτική ή χρεωστική), Paypal, η πληρωμή μέσω τραπέζης και φυσικά η δυνατότητα αντικαταβολής. Πρέπει να δίνουμε πολλές επιλογές στον καταναλωτή ώστε η “αγορά” να γίνει ακόμη πιο εύκολη.
- Συμβουλές, μεγεθολόγια, επιστροφές-αλλαγές, και την πληροφορία να βρίσκεται
“εκεί” τη στιγμή που ο καταναλωτής τι χρειάζεται
- Live Chat Support. Μια μπάρα μηνύματος που θα βρίσκεται σε διακριτικό σημείο στο eshop σας. Αυτή μπορεί να είναι και του facebook messenger αφού κάνει τη σύνδεση ο προγραμματιστής του e-shop. Μπορεί να λείπει μία πολύ μικρή απορία πριν ο καταναλωτής πατήσει το κουμπί “αγορά”. Γιατί να μην του την δώσετε τη στιγμή που πρέπει;
- Εύκολη και γρήγορη προσθαφαίρεση των προϊόντων. Είτε πραγματοποιείτε τη διαχείριση του e-shop μόνοι σας είτε προσλάβετε διαχειριστή eshop, ο προγραμματιστής της ιστοσελίδας θα πρέπει να διευκολύνει την παραπάνω διαδικασία (ίσως με κάποια εφαρμογή για κινητά) για να μην υπάρχουν κωλυσιεργίες στη διαχείριση του eshop).
- Μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική. Δεν αρκεί πάντα η διαφήμιση στο facebook για να καταγράφει πωλήσεις ένα eshop. Θα πρέπει να εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις όταν αναζητούν το προϊόν οι υποψήφιοι πελάτες του στο google. Για παράδειγμα “σετ παιδικά ρούχα” ή “γυναικεία αρβυλάκια τιμές”. Το eshop σας θα πρέπει να εμφανίζεται στις πρώτες αναζητήσεις της διαφήμισης Google. Εξίσου σημαντικές και οι διαφημίσεις remarketing όπου τα προϊόντα “ακολουθούν το
χρήστη” σε άλλα σάιτ όταν αυτός έχει ήδη επισκεφτεί το eshop σας αλλά δεν πραγματοποίησε κάποια αγορά.
- Καταγραφή στοιχείων καταναλωτών. Δεδομένα όπως δημογραφικά χαρακτηριστικά, τοποθεσίες, συμπεριφορές, χρόνοι διαμονής στο eshop και πολλά άλλα στοιχεία των επισκεπτών θα φανούν χρήσιμα στην δημιουργία
αποτελεσματικών διαφημίσεων προώθησης του eshop. Αρκεί ο προγραμματιστής να προσθέσει κομμάτια κώδικά (tracking codes) κατά την κατασκευή του eshop.
Κάποια παραδείγματα ηλεκτρονικών καταστημάτων eshop μπορείτε να βρείτε εδώ.
Σχολιάστε το άρθρο