ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Στη δημιουργία πρωτοποριακού εγχειριδίου εξαγωγών σε συνεργασία με τον ΣΕΒΕ προχωρά το Επιμελητήριο Πιερίας

Στη δημιουργία μίας πρωτοποριακής έκδοσης  που θα περιλαμβάνει τα κύρια βήματα αλλά και τις πρακτικές που θα πρέπει να υιοθετήσουν επιχειρήσεις που επιθυμούν είτε να αναπτύξουν εξαγωγική δραστηριότητα, είτε να υποστηρίξουν την ήδη υφιστάμενη εξωστρέφειά τους, προχωρά το Επιμελητήριο Πιερίας. 

Πρόκειται ουσιαστικά για ένα καινοτόμο εγχειρίδιο εξαγωγών που θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος.  Τη σύναψη σύμβασης συνεργασίας ανάμεσα στο Επιμελητήριο και τον ΣΕΒΕ ενέκρινε ομόφωνα  το Δ.Σ στο πλαίσιο της πρώτης συνεδρίασης του έτους που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας 1 Φεβρουαρίου 2021 μέσω τηλεδιάσκεψης. 

«Υπάρχουν επιχειρήσεις που ενώ θέλουν να εξάγουν τα προϊόντα τους δεν το τολμούν γιατί δεν γνωρίζουν τον τρόπο. Σε αυτή ακριβώς την ανάγκη έρχεται να απαντήσει το Επιμελητηρίο Πιερίας αξιοποιώντας την εμπειρία αλλά και τα επιτυχημένα μοντέλα εξωστρέφειας επιχειρήσεων μέσα από τη συνεργασία με τον ΣΕΒΕ» τόνισε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηλίας Χατζηχριστοδούλου, υπογραμμίζοντας ότι πρόκειται για μία πρωτοβουλία που όμοιά της δεν έχει αναπτυχθεί από άλλο Επιμελητήριο της χώρας. 

«Εύχομαι ο οδηγός αυτός να αποδειχθεί χρήσιμος για συναδέλφους μας επιχειρηματίες που θέλουν να στραφούν στις εξαγωγές αλλά διστάζουν γιατί δεν ξέρουν το πώς» πρόσθεσε ακόμη ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου. 

Το Επιμελητήριο Πιερίας χρηματοδοτεί διαφημιστικό σποτ σε τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας

Ύστερα από την επιτυχημένη και-με αριθμητικά δεδομένα-άκρως διεισδυτική διαφήμιση μέσω του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της περυσινής χρονιάς, το Επιμελητήριο Πιερίας προχωρά στη δημιουργία διαφημιστικού σποτ που θα προβληθεί σε τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας. 

«Ενόψει του πιο κρίσιμου καλοκαιριού των τελευταίων ετών το Επιμελητήριο Πιερίας στέκεται για μία ακόμη φορά στο ύψος των περιστάσεων, υποστηρίζοντας το τουριστικό προϊόν του νομού μας. Όπως και στην διαδικτυακή καμπάνια έτσι και με το τηλεοπτικό σποτ φιλοδοξούμε να προσελκύσουμε επισκέπτες από περιοχές της Ελλάδας που παραδοσιακά δεν μας επιλέγουν για τις διακοπές τους», ανέφερε κατά τη συνεδρίαση ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου. 

Συνεχίζεται η έρευνα σε τομείς επιχειρηματικότητας του νομού που έχουν πληγεί από την υγειονομική κρίση

Σε εξειδικευμένους τομείς επιχειρηματικής δραστηριότητας στρέφεται από εδώ και πέρα η έρευνα που διεξάγει το Επιμελητήριο Πιερίας προκειμένου να αποτυπώσει τις συνέπειες της υγειονομικής κρίσης στην αγορά ειδικά κατά την περίοδο των lockdown. 

Μετά την επιτυχημένη παρουσίαση των αποτελεσμάτων της πρώτης μεγάλης έρευνας στους τρεις τομείς (εμπορικός, μεταποιητικός, υπηρεσιών) από τους προέδρους των επιμέρους τμημάτων του Επιμελητηρίου, έπεται και συνέχεια προκειμένου να αποτυπωθεί με μεγαλύτερη ακρίβεια το ποσοστό πτώσης του κύκλου εργασιών στον τομέα της εστίασης και των λοιπών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος. 

Την ίδια στιγμή συνεχίζεται η έρευνα στον κλάδο των ενοικιαζόμενων δωματίων της Πιερίας όπου έχει ερωτηθεί περίπου το 31% των επιχειρήσεων.

«Είναι μία προσπάθεια που θα συνεχιστεί γιατί τα στοιχεία που θα συλλέξουμε θα αποτελέσουν πολύτιμο εργαλείο προκειμένου να ληφθούν στοχευμένα μέτρα για την ουσιαστική στήριξη των επιχειρήσεων» κατέληξε ο κ. Χατζηχριστοδούλου. 

logo podas

About the author

OM Newsroom

Σχολιάστε το άρθρο

Γράψτε εδώ το σχόλιο σας